Nie posiadamy sklepu stacjonarnego, zamówienie można złożyć tylko przez sklep internetowy i odebrać nawet tego samego dnia.
2. Czy można odebrać zamówienie osobiście?
Tak, zamówienie można odebrać w siedzibie firmy w środy o godz 18-19, piątki o godz. 17-19, sobotę 10-12 lub inne dni lub godzinie po wcześniejszym kontakcie. Zamówienie możemy przygotować do odbioru już tego samego dnia.
3. Czy jest możliwość płatności przy odbiorze gotówką lub kartą?
Tak można zapłacić przy odbiorze gotówką lub kartą. W przypadku balonów pompowanych helem wymagana jest wcześniejsza płatność.
4. Czy zamówienie złożone w dniu odbioru można również odebrać osobiście?
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.