Zwroty i reklamacje

Reklamacja
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Powiadomienie o reklamacji

Powiadom nas w formie pisemnej przez mail lub listownie o chęci złożenia reklamacji.

2. Formularz reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady, dane do zwrotu płatności.

3.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

4. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Arwen
Branickiego 10/34

02-972 Warszawa

5. Reklamacja jest rozpatrywana pozytywnie w przypadku fabrycznej wady produktu lub wady powstałej w wyniku dostawy (prosimy o wypełnienie z kurierem protokołu szkody).

6. Firma Arwen rozpatrzy reklamowany towar i powiadomi o decyzji w ciągu 14 dni.

Zwrot towaru
1. Zgodnie z obowiązującym prawem, zwrócić można towar bez podania przyczyny w ciągu 14 dni.

2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia odebrania przesyłki przez Państwo lub osoby trzeciej innej niż przewoźnik która wskazana przez Państwo weszła w posiadanie rzeczy.

3. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, należy wypełnić potrzebne oświadczenie i wysłać go mailem lub na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Arwen
Branickiego 10/34

02-972 Warszawa

4. Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami należy dołączyć także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

5. Mogą Państwo skorzystać z formularza odstąpienia od umowy, lecz nie jest to obowiązkowe.

Wzór formularza odstąpienia od umowy: 

 (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Adresat: Arwen Laura Bernaciak

adres do zwrotu – Branickiego 10/34 Warszawa 02-972 lub

e-mail kontaktowy: imprezowykacik.arwen@gmail.com

 – Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/ o świadczenie następującej usługi(*)

– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

– Adres konsumenta(-ów)

– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

– Data:

6. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do Państwa (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umów.

7. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

8. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

9. Zwrotom nie podlegają: rzeczy które zostały otwarte po dostarczeniu, a ze względów higienicznych i zdrowotnych dostarczane są w zamkniętym opakowaniu oraz produkty personalizowanie.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl